Зміна алгоритмів керування мотором, тобто встановлення нового програмного забезпечення для електронного блоку керування (ЕБУ) двигуна.
Економічною альтернативою є фізичне видалення сажевого фільтра і відключення в програмі ЕБК пов’язаних з ним помилок, аварійних режимів, а також відключення процедури регенерації сажевого фільтра.
Dragy використовує високошвидкісні (1/100 секунди) протоколи для відстеження супутників GPS, завдяки чому вимірювання характеристик прискорення вашого автомобіля вражають своєю точністю..
Засмічення цього клапана призводить до помилок ЕБУ, зниження показників потужності двигуна та підвищення витрати палива. Вимкнення клапана EGR вирішує ці проблеми.
Євро-2 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах, після видалення каталізатора.
Вихід з ладу компонентів системи SCR? – призводить до дорогого ремонту системи SCR і, на жаль, на території України не так просто знайти фахівця з її ремонту; – призводить до втрати потужності на 40%; – рідина AdBlue дуже небезпечна.
Звичайно, нова програма для Stage 1 не тільки змінює налагодження клапанів у системі наддуву, а й коригує інші параметри: момент запалення, подачі палива тощо. Але конструктивно двигун залишається тим самим, ніякі деталі не замінюють. Найцікавіше для автовласників те, що для тюнінгу першої стадії це повністю Безпечно! Підняти потужність та момент атмосферного двигуна за рахунок чіп-тюнінгу вдається лише на 5 – 10 % Спеціальний софт для турбомоторів покращує віддачу більшості сучасних агрегатів на 20 – 30%